Kan ik met een gerust hart bestellen op Jokershop.be ?

Wat u moet weten is dat Jokershop.be geen multinational is die geleid wordt vanuit één of ander vreemd land. Onze zaakvoerder staat samen met zijn medewerkers dagelijks nog zelf mee op de werkvloer te Rijkevorsel (BE). Hij is een gepassioneerd Vlaamse ondernemer die leeft voor zijn zaak en die service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel draagt. Iedere dag kijkt hij er persoonlijk op toe dat dit de norm blijft, zowel online als in de fysieke winkel.

Jokershop.be werd juridisch streng gescreend en is conform te Belgische wetgeving inzake e-commerce.

Kunnen jullie iets opzij leggen dat ik kan komen afhalen in de winkel te Rijkevorsel ?

Ja,  maar dat kan je enkel online doen. Owv automatische voorraadbeheer kan je niet telefonisch of via mail artikelen opzij laten leggen. Je kan op onze webshop een bestelling plaatsen voor afhaal. Kies in stap 4 bij het afrekenproces als verzendmethode "Afhalen in onze winkel te Rijkevorsel". We rekenen hiervoor geen reservatie- en/of verzendkosten aan. Kleding kan bij ons gepast worden en je kan ter plaatse nog iets wijzigen, extra nemen of eraf laten na het bekijken van de bestelde producten.

Verhuren jullie ook ?

Nee, wij verkopen aan verhuurprijzen :-)

Is de voorraad op de webshop dezelfde dan in de winkel ?

Ja, deze is identiek en klopt voor 99%. Maar met 7000 artikelen kan er altijd een foutje sluipen in de voorraadbeheer. Ieder uur wordt de webshop automatisch gesynchroniseerd met de fysieke winkel. Het kan dus voorvallen op drukke momenten dat een klant in de winkel bijna gelijktijdig met u hetzelfde koopt en dit dus nog niet gesynchroniseerd werd. Mocht dit voorvallen bellen wij onmiddellijk op.

Zijn de gefotografeerde accessoires inbegrepen bij een kostuum ?

Gefotografeerde accessoires zijn standaard nooit inbegrepen, tenzij anders vermeld. Lees de productinfo goed. Is er iets niet helemaal duidelijk dan kan je alvorens u een bestelling plaatst even contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik betalen en is het veilig ?

Online betalen gaat via de streng beveiligde SSL omgeving van MULTISAFEPAY, één van de betrouwbaarste providers voor e-payment services.

Wij aanvaarden Bancontact, Maestro, Ideal, Visa, Mastercard. Afterpay is niet mogelijk voor particulieren en gewone bedrijven. Voor scholen, ziekenhuizen en openbare instanties is achteraf betalen op factuur mogelijk mits interne bestelbon van de instantie. Mail in dat geval even naar onze klantenservice.

Indien u voor afhalen in onze winkel kiest, kan u online betalen of kiezen om te betalen aan onze kassa bij afhaal. Wij aanvaarden ter plaatse cash gelden en alle mogelijke Belgische en Nederlandse betaalkaarten. 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren ?

Wanneer je bestelling nog niet verwerkt en verzonden is kan je nog kosteloos annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

We gaan je dan terugbetalen. Indien je bestelling verwerkt en verzonden is, is het niet meer mogelijk je bestelling te annuleren, dan moet je gebruik maken van het herroepingsrecht (binnen 14 dagen) en ga je moeten retourneren.

Bezig met laden...