Categorieën

1. Kan ik met een gerust hart bestellen op Jokershop.be ?

Wat u moet weten is dat Jokershop.be geen multinational is die geleid wordt vanuit één of ander vreemd land. Onze zaakvoerder staat samen met zijn medewerkers dagelijks nog zelf mee op de werkvloer.

Hij is een gepassioneerd Vlaamse ondernemer, een dertiger die leeft voor zijn zaak en die service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel draagt. Iedere dag kijkt hij er persoonlijk op toe dat dit de norm blijft, zowel online als in onze fysieke winkel. Want de enige klanten die wij willen, zijn tevreden klanten.

Jokershop.be werd juridisch streng gescreend en we zijn trots u te kunnen melden dat we het Unizo e-commerce kwaliteitslabel mogen dragen, wat u als consument de garantie moet geven bij een betrouwbare online handelaar te kopen. We voldoen aan verschillende criteria, het certificaat :

http://www.unizo.be/images/res433399_144.pdf

2. Verhuren jullie ook ?

Nee, wij verkopen aan verhuurprijzen.

3. Hoe plaats ik een bestelling op Jokershop.be ?

Om een bestelling te kunnen plaatsen moet je eerst producten toevoegen aan je winkelwagen in het gewenste aantal. Indien het product in verschillende maten of kleuren beschikbaar is, dien je hier eerst een keuze in te maken alvorens op "toevoegen" te klikken.

Wil je weten wat er allemaal al in je winkelkar ligt ? Rechts boven vindt u het icoontje van de winkelkar en kan u ten alle tijde zien hoeveel artikelen en voor welk bedrag er in uw winkelwagen ligt en dit eender waar u op onze webshop bent. Klikt u op dit icoontje dan komt u in de winkelkar terecht. Hier kan je uiteraard nog dingen gaan aanpassen zoals een maat, kleur of aantal. Je kan ook artikelen terug verwijderen mocht je iets te enthousiast zijn geweest met shoppen door naast het artikel op het kruisje te klikken.

Ben je helemaal klaar, dan kan je je bestelling doorgeven aan ons door een account aan te maken indien je een nieuwe klant bent of inloggen met je email adres en persoonlijk paswoord indien je een terugkerende klant bent. Je bent nu klaar om een betaalmethode en verzendmethode te kiezen.

4. Is de voorraad op de webshop dezelfde dan in de winkel ?

Ja deze is hetzelfde. Indien u een bestelling plaatst op onze webshop dan nemen wij dit uit onze winkel. Het aantal beschikbaar op de webshop is dus ook beschikbaar in de winkel en vice versa. Indien u meer wil bestellen dan onze voorraad, neem dan even contact op met onze klantenservice voor levertijd.

5. Klopt de voorraad ?

Wij doen ons uiterste best en voor 95% kunnen we zeggen, ja ! Maar met 7000 artikelen kan er altijd een foutje sluipen in de voorraadbeheer. Ieder uur wordt de webshop automatisch gesynchroniseerd met de winkel. Het kan dus voorvallen op drukke momenten dat een klant in de winkel bijna gelijktijdig met u hetzelfde koopt en dit dus nog niet gesynchroniseerd werd. Mocht dit voorvallen bellen wij onmiddellijk op.

6. Zijn de gefotografeerde accessoires inbegrepen bij een kostuum ?

Gefotografeerde accessoires zijn standaard nooit inbegrepen. Toch hebben we redelijk veel kostuums waar dit wel het geval bij is, dan gaan we dit vermelden. Dus kijk goed bij de productinfo uit welke delen het kostuum bestaat. Staat er niets, dan zijn de gefotografeerde accessoires zoals bijvoorbeeld een hoed, vleugels, wapen pruik, ... niet inbegrepen. Is er iets niet helemaal duidelijk dan kan u alvorens u een bestelling plaatst even contact opnemen met onze klantenservice.

7. Waarom staat er een * achter sommige artikelen ?

Dit zijn artikelen die onze collectie verlaten. Omdat ze uit de handel gaan, of gewoon omdat we plaats ruimen voor nieuwe dingen. Ze komen dus niet opnieuw binnen van zodra het laatste stuk ervan verkocht is.

8. Hoe kan ik betalen en is het veilig ?

U kan bij het afronden van uw bestelling op Jokershop.be een keuze  maken tussen leveren aan huis/kantoor, Bpostpunt, Bpost pakjesautomaat of afhalen in onze winkel. Indien u voor leveren kiest kan u online betalen met Bancontact, Maestro, Ideal, Visa of Mastercard.

Indien u voor afhalen in onze winkel kiest, kan u niet vooraf betalen en dus enkel betalen aan onze kassa bij afhaal. Wij aanvaarden cash gelden en alle mogelijke Belgische en Nederlandse betaalkaarten.

Online betalen gaat op jokershop.be via de streng beveiligde SSL omgeving van MULTISAFEPAY, één van de betrouwbaarste providers voor e-payment services.

9. Kan ik mijn bestelling nog annuleren ?

Wanneer je bestelling nog niet verwerkt en verzonden is kan je nog kosteloos annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

We gaan je dan terugbetalen. Indien je bestelling verwerkt en verzonden is, is het niet meer mogelijk je bestelling te annuleren, dan moet je gebruik maken van het herroepingsrecht (binnen 14 dagen) en ga je moeten retourneren.


  • Klantendienst

    Telefonisch bereikbaar van ma tot za van 9.30h tot 18h op het nummer +32 3 314 02 32 of mail naar info@jokershop.be

  • Gratis verzending

    Vanaf een orderbedrag van € 50 verzenden wij uw pakketje gratis binnen België of Nederland.

  • Betaalmogelijkheden

    SSL beveiligde betaalmogelijkheden: Bancontact, Maestro, Ideal, Visa & Mastercard