Bestellen & Voorraden

Hoe kan ik een bestelling plaatsen ?

Een bestelling doen bij Jokershop is simpel en zo gebeurd.

  1. Ga naar onze shop en zoek het product dat jij wil bestellen.
  2. Geef aan hoeveel keer je het product wil bestellen en klik op de oranje knop "in winkelwagen".
  3. Ga naar je winkelmandje
  4. Wijzig eventueel nog het aantal of verwijder een product
  5. Klik op "doorgaan naar betalen".
  6. Kies je favoriete betaalmethode en reken af.

Je kan gewoon afrekenen als gast en optioneel een Jokershop account aanmaken. Als je als bestaande klant de bestelling plaatst met je Jokershop account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

Je ontvangt een bevestigingsmail van de bestelling. Check eventueel je spam map.

Andere veelgestelde vragen >>


Kan ik iets reserveren voor afhaal ?

Een product gezien en je wil dit reserveren zodat je zeker bent dat dit er nog is bij je bezoek aan onze winkel? Dat kan, maar wel enkel online, door een bestelling te plaatsen en als verzendmethode te kiezen voor "Afhalen in onze fysieke winkel te Rijkevorsel". O.w.v. automatische voorraadbeheer kan je niet telefonisch of via mail artikelen opzij laten leggen. Anders verliezen we het overzicht.

We rekenen hiervoor geen reservatie- en/of verzendkosten aan. Kleding kan bij ons gepast worden en je kan ter plaatse nog iets wijzigen, extra nemen of eraf laten na het bekijken van de bestelde producten. Wat niet goed is krijg je meteen terugbetaald.

Andere veelgestelde vragen >>


Hoe weet ik of mijn product op voorraad is ?

Op iedere product pagina kan u net boven de prijs het referentienummer van het artikel terugvinden. Rechts daarnaast ziet u hoeveel stuks er voorradig zijn. Bij kleding gaat dit over het totale aantal over alle maten heen en kan u onder de product beschrijving de voorraad per maat apart raadplegen.

De getoonde voorraden op de webshop kloppen voor 99% en zijn ook in onze winkel aanwezig. We hebben niet meer of niet minder. Uitverkocht op de webshop is dus ook uitverkocht in de winkel en omgekeerd.

Het kan voorvallen dat een laatste stuk van een online besteld product toevallig net over de toonbank ging in de fysieke winkel. In dat geval bellen we meteen op.

Andere veelgestelde vragen >>


Doen jullie ook aan verhuur van kleding ? 

Wij doen geen verhuur van kleding. Alle prijzen die u ziet op de webshop zijn verkoopprijzen.

Andere veelgestelde vragen >>


Ik wil meer bestellen dan de actuele voorraad, wat moet ik doen ?

Neem in dat geval bij voorkeur via mail contact op met onze klantenservice en wij bekijken of we het snel kunnen bijbestellen voor u. Vermeld zeker het referentienummer van het gewenste product en de datum waarop u het ten laatste wil ontvangen.

Email : info@jokershop.be

Tel : +32 3 314 02 32

Andere veelgestelde vragen >>


Zijn gefotografeerde accessoires inbegrepen bij een kostuum ?

Afgebeelde accessoires bij kostuums zoals bijvoorbeeld een hoed, pruik, brilletje, kousen of iets anders zijn in principe nooit inbegrepen tenzij anders vermeld. Lees dus zeker aandachtig de product beschrijving.

Neem contact op met onze klantenservice mocht er iets niet duidelijk zijn. Wij zullen nadien zeker de beschrijving gaan verbeteren indien nodig.

Andere veelgestelde vragen >>


Kan ik mijn bestelling nog aanpassen ? 

Dat kan tot zolang uw bestelling nog niet verzonden is. Neem in dat geval z.s.m. contact op met onze klantenservice.

E-mail : info@jokershop.be

Tel : +32 3 314 02 32

Andere veelgestelde vragen >>


Kan ik mijn bestelling nog annuleren ? 

Dat kan tot zolang uw bestelling nog niet verzonden is. Neem in dat geval z.s.m contact op met onze klantenservice.

Indien je bestelling verzonden is, is het niet meer mogelijk je bestelling te annuleren, dan moet je gebruik maken van het herroepingsrecht (binnen 14 dagen) en ga je moeten retourneren.

Afhaalorders kunnen ten alle tijde geannuleerd worden.

E-mail : info@jokershop.be

Tel : +32 3 314 02 32

Andere veelgestelde vragen >>


Bezig met laden...