Categorieën

Wat zijn de verzendmethoden en kosten ?

- Afhalen en betalen in onze winkel te 2310 Rijkevorsel (BE) : Gratis

- Levering aan huis of in afhaalpunt/pakjesautomaat : Gratis vanaf € 50, anders € 4,95 voor BE | € 5,95 voor NL

- Avondlevering (18-21.30h) :  € 1 supplement (enkel mogelijk voor NL)

Wij versturen met Bpost voor België en PostNL voor Nederland.

Er kan niet geleverd worden in postbussen.

Hoe lang duurt het vooraleer mijn bestelling geleverd wordt ?

Indien voor 16.00 uur besteld op een weekdag VERZENDEN wij dezelfde dag nog ! Let op, dit is meestal, maar niet altijd gelijk aan de dag nadien ontvangen. Wij kunnen verzenden van maandag t/m vrijdag. Er worden pakjes uitgereikt van maandag t/m vrijdag in België en in Nederland ook op zaterdag. 

Vanaf we verzenden ligt het in handen van onze vervoerders. Uit onze statistieken gebleken wordt er 95% de eerstvolgende werkdag geleverd en 5% de 2de werkdag. We merken op dat pakketten die we op maandag meegeven sneller een vertraging oplopen door verzadiging van de postsorteercentra kort na het weekend.

Over het algemeen met 95% zekerheid geldt dus in principe het volgende :

Besteld op weekdagen voor 16.00 uur :

Dezelfde dag verzonden.

Levering op de eerstvolgende (in principe) of tweede werkdag na besteldag.

Besteld op weekdagen na 16.00 uur :

De eerstvolgende werkdag verzonden.

Levering op de tweede (in principe) of derde werkdag na besteldag.

Besteld op vrijdag na 16 uur, zaterdag of zondag :

Maandag verzonden. Dinsdag (in principe) of woensdag geleverd.

Besteld op een feestdag :

U dient rekening te houden met de Belgische feestdagen. Woont u in Nederland, dan uiteraard ook met de Nederlandse feestdagen.

Besteld dag voor feestdag voor 16.00 uur : Dezelfde dag verzonden. Eerste of tweede werkdag na feestdag geleverd.

Besteld dag voor feestdag na 16.00 uur of feestdag zelf : Eerste werkdag na feestdag verzonden. Levering tweede of derde werkdag.

Bovenstaande levertermijnen zijn een indicatie volgens onze statistieken. Indien dit afwijkt en er extra vertraging is van levering door de schuld van Bpost of PostNL (bv sorteercentra verzadigd, eindejaarsdrukte, stakingen,...) dan is dit overmacht en kan Jokershop hiervoor niet verantwoordelijk gesteld worden. Van zodra wij uw pakketje overdragen, hebben we het zelf niet meer in de hand.

Indien er onverhoopt iets voorvalt dat de levertermijn verlengt door ons toedoen (bv product niet op voorraad) dan brengen wij u daarvan uiteraard onmiddellijk op de hoogte, zo komt u bij Jokershop nooit voor verassingen te staan.

Ontvang ik in een traceercode ?

U ontvangt een mail met een track & trace code vanaf uw pakketje gescand wordt in het netwerk van onze vervoerder, het is dus normaal dat u deze niet meteen ontvangt wanneer wij de status van uw pakket als "verzonden" zetten en u hiervan een mail ontvangt. Meestal krijgt u de mail met track en trace code later op de avond of de ochtend nadien van onze vervoerder.

Waarom moet ik eigenlijk onder € 50 verzendkosten betalen ?

Vooraleer het pakketje bij u wordt afgeleverd is er al heel wat gebeurd. We hebben eerst de administratie, daarna gaan we jouw bestelling verzamelen, controleren, zorgvuldig verpakken en een verzendlabel aanbrengen. Dit is arbeidsintensief en brengt dus personeel- en verpakkingskosten met zich mee. Hiervoor rekenen we bij Jokershop.be helemaal niets extra aan, dit is een gratis service die we bieden aan onze online klanten.

Daarna komt de vervoerder het ophalen en deze externe doet het helaas niet gratis. Bij orders vanaf € 50 nemen wij deze kost voor ons, onder € 50 moeten we dit jammer genoeg doorrekenen om rendabel te kunnen werken.

De verzendkosten die we aanrekenen dienen dus 100% voor de bezorgservice.

Wat als ik niet thuis ben wanneer het pakketje afgeleverd wordt ?

Onze Belgische klanten kunnen vanaf nu hun voorkeur meedelen aan Bpost. Nog niet geregistreerd ? Laat je postbode via deze link voor eens en voor altijd weten wat hij met pakketjes moet doen indien je niet thuis bent : www.bpost.be/mijnvoorkeuren

Anders krijgt u van Bpost of PostNL een kaartje in de bus met het adres waar u uw pakketje de dag nadien kan afhalen in het dichtst bijzijnde Postpunt. Dat kan het plaatselijke postkantoor zijn, een krantenwinkel, tankstation, supermarkt,... maar steeds in uw buurt. Je kan ook online een tweede aanbieding aanvragen.

Indien de kans groot is dat u niet thuis gaat zijn kiest u beter gelijk voor levering in een postpunt, dan kan u het pakketje dezelfde dag nog ophalen en heeft u het sneller.

Wanneer kan ik mijn bestelling komen afhalen ?

Als u koos voor de optie afhalen in onze winkel dan gaat u een mail van ons krijgen van zodra je bestelling klaar ligt. Indien je deze mail nog niet ontvangen hebt ligt je bestelling dus nog niet klaar. Meestal zal dit dezelfde dag nog zijn of de eerstvolgende werkdag indien u na 17 uur of op een zon- of feestdag bestelde.

Heeft u de mail ontvangen ? Dan kan u komen afhalen tijdens onze openingsuren, dat is van maandag tot en met zaterdag tussen 9.30h en 18.00h doorlopend. Vergeet de mail niet af te drukken waarop uw bestelnummer staat en dit mee te brengen wanneer u komt afhalen of geef hem mee indien u iemand anders langs stuurt om uw bestelling af te halen.

Let op : Afhaalorders  houden wij maximum een week gereserveerd voor u. Daarna kunnen wij de reservatie niet langer waarborgen want gaan wij de artikelen opnieuw aanbieden in onze winkel ter verkoop. Indien u niet binnen de week kan komen afhalen, gelieve ons dan te contacteren en een datum door te geven wanneer u dit wenst af te halen.


  • Klantendienst

    Telefonisch bereikbaar van ma tot za van 9.30h tot 18h op het nummer +32 3 314 02 32 of mail naar info@jokershop.be

  • Gratis verzending

    Vanaf een orderbedrag van € 50 verzenden wij uw pakketje gratis binnen België of Nederland.

  • Betaalmogelijkheden

    SSL beveiligde betaalmogelijkheden: Bancontact, Maestro, Ideal, Visa & Mastercard