Categorieën

Wat zijn de verzendmethoden en kosten ?

- Afhalen en betalen in onze winkel te 2310 Rijkevorsel (BE) : Altijd GRATIS

- Levering aan huis/op het werk (BE of NL) : GRATIS vanaf € 50, anders € 4,95

- Levering in een postpunt van PostNL (Enkel NL) : GRATIS vanaf € 50, anders € 4,95

Wij verzenden met de Belgische PostNL. Er kan niet geleverd worden in postbussen.

Hoe lang duurt het vooraleer mijn bestelling geleverd wordt ?

Indien voor 16.00 uur besteld op een weekdag VERZENDEN wij dezelfde dag nog ! Let op, dit is meestal, maar niet altijd gelijk aan de dag nadien ontvangen. Wij kunnen verzenden van maandag t/m vrijdag. Er worden pakjes uitgereikt van maandag t/m zaterdag. 

Vanaf we verzenden ligt het in handen van onze vervoerder PostNL. Uit onze statistieken gebleken wordt er 95% de eerstvolgende werkdag geleverd en 5% de 2de werkdag.

Over het algemeen met 95% zekerheid geldt dus in principe het volgende :

Besteld op weekdagen voor 16.00 uur :

Dezelfde dag verzonden.

Levering op de eerstvolgende (in principe) of tweede werkdag na besteldag.

Besteld op weekdagen na 16.00 uur :

De eerstvolgende werkdag verzonden.

Levering op de tweede (in principe) of derde werkdag na besteldag.

Besteld op vrijdag na 16 uur, zaterdag of zondag :

Maandag verzonden. Dinsdag (in principe) of woensdag geleverd.

Besteld op een feestdag :

U dient rekening te houden met de Belgische feestdagen. Woont u in Nederland, dan uiteraard ook met de Nederlandse feestdagen.

Besteld dag voor feestdag voor 16.00 uur : Dezelfde dag verzonden. Eerste of tweede werkdag na feestdag geleverd.

Besteld dag voor feestdag na 16.00 uur of feestdag zelf : Eerste werkdag na feestdag verzonden. Levering tweede of derde werkdag.

Bovenstaande levertermijnen zijn een indicatie volgens onze statistieken. Indien dit afwijkt en er extra vertraging is van levering door de schuld van de vervoerder (bv sorteercentra verzadigd, eindejaarsdrukte, stakingen,...) dan is dit overmacht en kan Jokershop hiervoor niet verantwoordelijk gesteld worden. Van zodra wij uw pakketje overdragen, hebben we het zelf niet meer in de hand.

Indien er onverhoopt iets voorvalt dat de levertermijn verlengt door ons toedoen (bv product niet op voorraad) dan brengen wij u daarvan uiteraard onmiddellijk op de hoogte, zo komt u bij Jokershop nooit voor verassingen te staan.

Ontvang ik in een traceercode ?

Ja uiteraard ! De track en trace zal je bij elke vordering in het afleverproces op de hoogte houden.

Het is dus belangrijk dat u geen typfouten maakt bij het opgeven van je email-adres anders ontvang je niet alleen geen track en trace, maar komen onze bevestigingsmails ook niet aan.

Was je email-adres juist en ontvang je toch geen track en trace, check dan zeker je ongewenste mails (SPAM), misschien zijn ze daar terecht gekomen.

Waarom moet ik eigenlijk onder € 50 verzendkosten betalen ?

Vooraleer het pakketje bij u wordt afgeleverd is er al heel wat gebeurd. We hebben eerst de administratie, daarna gaan we jouw bestelling verzamelen, controleren, zorgvuldig verpakken en een verzendlabel aanbrengen. Dit is arbeidsintensief en brengt dus personeel- en verpakkingskosten met zich mee. Hiervoor rekenen we bij Jokershop.be helemaal niets extra aan, dit is een gratis service die we bieden aan onze online klanten.

Daarna komt de vervoerder het ophalen en deze externe doet het helaas niet gratis. Bij orders vanaf € 50 nemen wij deze kost voor ons, onder € 50 moeten we dit jammer genoeg doorrekenen om rendabel te kunnen werken.

De verzendkosten die we aanrekenen dienen dus 100% voor de bezorgservice.

Wat als ik niet thuis ben wanneer het pakketje afgeleverd wordt ?

Als je niet thuis bent, zal de bezorger standaard trachten te leveren bij de buren. Lukt dat, dan krijg je een kaartje in de bus met het adres op van de desbetreffende buur.

Lukt dat niet, dan laat de bezorger een kaartje in de bus met een "niet-thuis-code". Reageer je hier niet op, dan krijg je de dag nadien automatisch een tweede aanbieding. Past dit niet ? Dan kan je via de track en trace module met de "niet-thuis-code" tot 22 uur nog instructies doorgeven wat u het beste past: "laten bezorgen op de dag van uw voorkeur" of "afhalen bij een PostNL postpunt".

Wanneer kan ik mijn bestelling komen afhalen ?

Als u koos voor de optie afhalen in onze winkel dan gaat u een mail van ons krijgen van zodra je bestelling klaar ligt. Indien je deze mail nog niet ontvangen hebt ligt je bestelling dus nog niet klaar. Meestal zal dit dezelfde dag nog zijn of de eerstvolgende werkdag indien u na 17 uur of op een zon- of feestdag bestelde.

Heeft u de mail ontvangen ? Dan kan u komen afhalen tijdens onze openingsuren, dat is van maandag tot en met zaterdag tussen 9.30h en 18.00h doorlopend. Vergeet de mail niet af te drukken waarop uw bestelnummer staat en dit mee te brengen wanneer u komt afhalen of geef hem mee indien u iemand anders langs stuurt om uw bestelling af te halen.

Let op : Afhaalorders  houden wij maximum een week gereserveerd voor u. Daarna kunnen wij de reservatie niet langer waarborgen want gaan wij de artikelen opnieuw aanbieden in onze winkel ter verkoop. Indien u niet binnen de week kan komen afhalen, gelieve ons dan te contacteren en een datum door te geven wanneer u dit wenst af te halen.


  • Klantendienst

    Telefonisch bereikbaar van ma tot za van 9.30h tot 18h op het nummer +32 3 314 02 32 of mail naar info@jokershop.be

  • Gratis verzending

    Vanaf een orderbedrag van € 50 verzenden wij uw pakketje gratis binnen België of Nederland.

  • Betaalmogelijkheden

    SSL beveiligde betaalmogelijkheden: Bancontact, Maestro, Ideal, Visa & Mastercard