Account

Moet ik verplicht een account aanmaken ?

U bent niet verplicht een account aan te maken om te kunnen bestellen, je kan ook als gast afrekenen.

Een account is wel handig om je bestellingen te kunnen opvolgen en de geschiedenis van je bestellingen te kunnen raadplegen. Bij vervolg bestellingen hoef je ook niet opnieuw alle gegevens in te vullen.


Hoe kan ik inloggen of een account aanmaken ? 

Klik bovenaan onze webshop op de Joker-kroon "Inloggen" en vul je email-adres en wachtwoord in. Indien je nog geen account hebt klik je onderaan eerst op "Maak een account aan" en vul je gegevens in. Wanneer u een winkelwagen gaat afrekenen en je vult je gegevens in kan je optioneel ook gelijk een account aanmaken. Dat is niet verplicht maar wel handig voor vervolg bestellingen.

Met een account kan je ook ten alle tijde je bestelgeschiedenis raadplegen en gemakkelijk adressen opslaan zodat je dit een volgende keer niet meer hoeft te doen omdat we je dan al kennen.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu ?

Klik op "ik ben mijn wachtwoord vergeten" en voer het e-mailadres in dat u hebt gebruikt bij het registreren. U ontvangt via mail een tijdelijke link om uw wachtwoord te herstellen.


Ik wil mijn account verwijderen, hoe doe ik dat ?

Contacteer - bij voorkeur via mail - onze klantenservice met de melding dat we uw account mogen verwijderen en wij zullen hier meteen gevolg aan geven. U ontvangt van ons een mail terug met de boodschap dat uw account en alle bijhorende gegevens uit onze database verwijdert is. Facturen van geplaatste bestellingen zijn wij bij wet verplicht 7 boekjaren te bewaren.

E-mail : info@jokershop.be

Tel : +32 3 314 02 32


Bezig met laden...