Mijn pakje is afgeleverd maar ik heb het niet, wat nu ?


De ervaring leert ons dat dit meestal wel degelijk betekent dat het is afgeleverd. Misschien heeft iemand anders op uw adres het aangenomen. Doe zeker ook eens een rondvraag bij je buren, misschien hebben zij u nog niet verwittigd. Soms kan de postbode zich ook vergist hebben van deurbel, het zijn ook maar mensen. 

Indien na 3 dagen het pakje nog niet is opgedoken, contacteer dan onze klantenservice en dan gaan we voor jou in de bres door een onderzoek te starten bij de post. Het heeft geen zin ons eerder te contacteren want de post zal de eerste dagen nog geen klacht ontvankelijk verklaren. Vanaf we een claim kunnen indien zal je postbode persoonlijk ondervraagd worden. Als dat geen soelaas biedt gaan ze ons vragen u een document te laten ondertekenen waarin u formeel bevestigd niet ontvangen te hebben.

Ze hanteren tegenwoordig deze procedure om weerwerk te bieden aan misbruik uit het verleden. Let wel; een onderzoek kan langer dan een week duren. U begrijpt hopelijk dat wij geen nieuwe zending naar u kunnen doen tot dit is afgerond.

E-mail : info@jokershop.be

Tel : +32 3 314 02 32

Bezig met laden...